Bröllopsfoton

Bröllopsfoton

Jag ska fota på Jessicas bröllop nästa helg och hon skickade precis ett mail med bilder som ska funka lite som inspiration. I varenda bild ser jag mig och C. Lyckan som vi kände. Ilskan som brinner nu. Besvikelsen som försurnar. Kärleken som fortfarande finns kvar.

Nä. Jag kan inte skriva om något annat. Jag hoppas fortfarande. Även om jag nu kanske mer insett realismen i det hela och anmält intresse på andra lägenheter. Jag vill inte tynga ner honom, vara i vägen för honom. Men fan va jobbigt det är att vara honom till lags när varenda cell min kropp skriker ”jag vill inte!!” och ”det ska inte vara så här!!”.

Jag undrar fortfarande när jag ska vakna ur mardrömmen.

Det gör nog han med. Förlåt mig.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Summer Workation

När hela världen var vår lilla ö

Förra veckan åkte jag till en liten ö i Mälaren med ett helt gäng av mina fantastiska kollegor och hade en magisk helg. Det var

Varför ska jag ha en maillista?

För lite drygt ett år sedan blev jag med maillista. Jag skrev då det här inlägget om alla fördomar jag själv haft mot ”nyhetsbrev”, om

Nu börjar renoveringen!

Nu har jag bott i mitt hus i snart två månader. Det har varit lite jobbigt att det inte riktigt känts som hemma och jag

Ett kärleksbrev till mina kollegor

Hallå kompis! Hoppas du har haft en fin start på veckan! Själv sitter jag på tåget upp till Övik, vi har precis passerat Höga Kusten-bron