Härom dagen kom den och jag var bara tvungen att visa upp min nyaste ögonsten, min vita vintage Gucci som jag fyndade på Ebay. Vackra ting gör mig glad. Så glad att jag firade med ett glas vin. Gucci och vin. Perfekt kväll.

5 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En liten bok

Ni som sett videon från igår vet ju redan det här. Ni som inte gjort det får här en rätt rejäl pangbom-nyhet. Jag ska ge

Glöggmingel på gräddhyllan

Jag får höra ganska ofta att folk tror att jag lever ett ganska spexigt liv. Flådigt sådär med glam och resor och mingel och tjofräs.

Örnen har landat!

Hallå kompisar, jag har flyttat! Detta är första blogginlägget jag gör, officiellt som boende i Örnsköldsviks kommun på nästan 17 år! Jag flyttade från Övik

Aldrig nöjd eller aldrig nöja sig

Förra veckan var jag med i PT-Fias podd ”Ofiltrerat”. Fia (Sofia Ståhl) är även med i MIN podd ”We Are Influencers” den här veckan men