Imorse var det pressfrukost i butiken och trots att fokus skulle ligga på smycken så blev det fötterna som fick mest uppmärksamhet. Jag var tvungen
Titta vad jag fick av Magnus idag efter pressfrukosten? En söt liten fickspegel från Marc Jacobs! Vi tackar och tar emot! 🙂
Alltså… ”Har du någonsin klippt tånaglarna i vardagsrummet?”, ”Har du någonsin sjukskrivit dig för att du var olyckligt förälskad?”. Mitt problem skulle inte vara att
Har du någonsin sett något så vackert? Maria i all sin ära, men här syftade jag på Pradaväskan som jag suktat efter alldeles för länge. Och
Champagne på småflaskor med sugrör måste ju vara den bästa uppfinningen någonsin. Perfekt vid mingel, skvimpfritt! Igår bjöd Elle in till födelsedagskalas, tidningen fyller 20
Jag hyllade igår Gwyneth Paltrow’s nya stil, det är en tjej som jag inte direkt tänkt på som stilikon innan hon började flyga jorden runt