Julafton söndag, 25 december, 2016 3 kommentarer Glad juldag! Jag har blivit lite småsjuk och sitter i afton hemma och tittar på Ebbas dokumentär för fyran, ”Kungahuset 9-5”. Nog den mest intressanta vinkel Läs mer»