Solen lyser glatt men ändå spöregnar det. Hur går det ihop? Idag blir det storstädning här hemma, C jämförde tidigare vår nuvarande existens med ”knarkarkvart”
Följande scen utspelade sig igår utanför Harrys i rökrutan. Marie: Varför får man hylleficka.. jag menar fyllehicka? *HIIICK* *vilt asgarvande utbryter* Marie: Nä, allvarligt, varför
Man ska inte gå hem i regnet i vackra skor. Då blir de arga på en. Jag har inte ont i håret idag! Inte alls