Vad är hemligheten? söndag, 14 december, 2008 Inga kommentarer Tredje advent och jag sitter framför datorn igen och lyssnar på 80-talsmusik (Wham rockar!) medan Silver rusar runt i lägenheten som besatt och jagar något Läs mer»
Is that thing made of..wooood? söndag, 14 december, 2008 4 kommentarer Ujuj, nu har jag riktig träsmak i bakdelen. Har spenderat i stort sett hela dagen framför datorn, bortsett från några vändor ner i tvättstugan och Läs mer»