Okej, jag trodde att vi skulle åka halv tre, nu visar det sig att vi ska åka halv två, vilket betyder att jag har 20
Bara så ni vet så kan ni även följa min blogg med bloglovin!
Loggade in på minpension.se för första gången på ett år (vuxenpoäng så det bara skriker om det) och möts av detta. Inte sådär överdrivet upplyftande