Bara så ni vet så kan ni även följa min blogg med bloglovin!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Glad midsommar!

Kikar bara in en snabbis för att säga GLAD MIDSOMMAR!  Jag firar denna livets högtid ute på Sandvikens fiskeläge på Ulvön. Just nu sitter vi

En onsdag i mobilen

Hallå där vänner! Idag är det onsdag fast snart torsdag (klockan är halv tolv) och jag tänkte vi skulle köra en såndär ”superliveblogg” (fast inte

Vlogg: Nu flyttar jag!

Min sista vecka i Stockholm innan flytten gick till Övik bestod av packning, packning och mer packning. Samt en härlig fotoutflykt och avskedsfest med bästa

Om att skaffa barn. Själv.

Igår fyllde jag 38 år. Och nu har jag bestämt mig. Jag vill ha barn. Det här beslutet är något som är långt ifrån självklart