Om man kunde ta en utvald portion tid, stoppa den i en ask och spara den för att sedan kunna plocka fram den och spela på repeat när man vill bli uppmuntrad, då skulle jag definitivt göra det med gårdagskvällen. Det var en sån där perfekt kväll, från början till slut. Den innehöll skratt, kramar, hattar, gråt, cosmos, pussar, rosettringar, ett väl placerat sugmärke, kärlek och massor med läppstift. Och viktigast av allt, de bästa vänner en flicka kan ha.

Jag och Kattis hade matchande ringar. Vero ville vara med i mackan. Jag var färggladast i hela världen. Älskar Sandra-Bullock-läppstiftet.

Mia hade finfin hatt från Beyond Retro. Hon var lockig och glad.

Jenny, Soffis, Fredrik och Carin i köket där större delen av festen höll hus.

Älskade Jenny kom hela vägen från Göteborg för att fira mig. Bild från Kattis.

Kattis matchade hatt och ring och gick loss på cupcakesen.

'

Sockerchock.

Även männen skulle färgbeklädas inför deltagandet på pusstavlan. Robert passade väldigt bra i rött läppstift.

Anledningen till allt läppstift? Min pusstavla, bästa idén någonsin.

Sanna och Maria var snygga och glada och temat trogen i hattar.

Kattis snodde Pärres hatt som blivit strösslad med presentsnöre och passade på att göra ett väldigt fint sugmärke på mig.

Jag och Robert hängde på balkongen.

Ett dignande presentbord. Mycket med anknytning till NYC av någon konstig anledning.

Tack alla ni underbara för att ni kom!

5 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Att jobba digitalt – mina bästa verktyg

Världen är konstig just nu. Jag har i stort sett slutat följa nyheterna för jag blir knäpp av alla enorma rubriker och hysterin som är

Hur reklammärker jag min egen verksamhet?

Vi vet ju redan hur det funkar med annonsmärkning av betalda samarbeten som influencers gör med annonsörer. Vi har även gått igenom vilka uttryck du

Att engagera sig politiskt

Redan för fyra år sedan var jag öppen här på bloggen med att jag röstar på Centerpartiet. I år står jag på valsedeln. Nummer 39

Onsdagsstatus.

Det är mörkaste november och den första snön kom idag. Luna var överlycklig och sprang runt i cirklar. Jag har ganska nyligen avslutat min nionde