I lördags hade jag och min mor riktig kvalitetstid. Syrran åkte iväg till Strängnäs på rallycrosstävling och jag och mamma strosade. Och strosade. Och strosade. I en sisådär sex timmar. När vi kom hem på kvällen hade jag på riktigt träningsvärk i vaderna.

Dagen var lång och underbar och därför delar jag upp härligheten i två inlägg. Här kommer det första.

Kungsträdgården

Vi började dagen i Kungsan. Mamma hade aldrig sett körsbärsträden blomma så är man i staden när det händer måste man ju passa på. Blomningen var dock lite inne på sista versen.

Kungsträdgården

Här pågick någon slags meditation. Såg skönt ut tycker jag.

Mamma

Fina mamma.

Kungsträdgården

Bland fina blommor.

Kungsträdgården

Marken var alldeles rosa för att blommorna hade börjat trilla av.

Jag

Hej!

Kyrka

Sedan gick vi vidare. Förbi den här kyrkan och Hamburger Börs och Operan och Slottet.

Kaffe

Vi siktade på glass på Stikki Nikki på Tegelbacken men det var stängt så det blev kaffe istället.

Centralbron

Och så här vackert var Stockholm! Sedan blev det stadsvandring i Gamla Stan och Grönan men det får ni se lite senare.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

VLOG: VINTERBAD

VLOG: Vinterbad och utflykt i mörkret

Minns du när jag, Sara och Katta vinterbadade för några veckor sedan? Här får du den härligheten i rörlig bild, haha! Dessutom – en utflykt

Vlogg: Stockholmsvecka!

En vecka av äventyr i Stockholm! * Lanseringsplanering * SPA & träning * Middag med Elin & Jackie * Intervju med Karin * AW på

Lilla boken ute i världen

Inlägget innehåller reklam för “Yrke: Influencer” Alltså kan vi bara take a moment här. Jag blir tårögd. Jag blir helt tagen och tårögd när jag