Iaf på den nygamla adressen så länge. Tydligen så hade lalinda.se gått ut och jag hade inte blivit meddelad om detta av registratorn så helt plöstligt så dör bara domänen och jag kan inte göra ett smack, helt handikappad!

Jag har mailat dem flera gånger men ingenting händer, plus att jag betalat för att förnya den, pengar har dragits från mitt konto men INGET HÄNDER!! Jävla idioter. Köp ALDRIG en domän från Registerfly.Com.

Sedan verkar det vara nått fummel med temat också, helt plöstligt så byts det till ”default” temat. Vill inte ha det blåa, fula temat. Vill ha mitt!

*morr*

6 svar

  1. Hjälp så rädd jag blev då bloggen försvann. Trodde också du bestämt dig för att sluta skriva! Tur att detta inte var fallet!
    Bra att veta att allt är okej iaf, förutom att du haft lite domän problem!

    Ha det så bra!

  2. Jag undrade vart du tog vägen när din adress inte längre funkade. Så jag letade lite här och där. Slank in på din gamla adress och där var du. Min sambo sade att det kan vara något fel med domänen, att den gått ut eller inte blivit betald. Men förstår jag att de skinnar folk på pengar. 🙂 Skönt att ha hittat hit i alla fall! Hoppas du får en skön helg! Kram

  3. HEDGEHOG:
    Klart jag är kvar, inte lämnar jag er! 😉

    CATARINA:
    Men här är jag! 🙂

    JANINA:
    Gullig du är, ingen fara, jag är kvar! 🙂

    MAJA:
    Ja, jag har FORTFARANDE inte fått den att funka, trots att pengarna dragits från mitt konto! *morr*

    BJOOTI:
    Jo, jag läste det med, men jag fick inte flytta den om jag inte förnyade den. Nu är jag helt snurrig!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

November – mörker, firande och hockey?

Årets mörkaste tid har faktiskt inte känts lika mörk i år. Ganska tidigt, redan i oktober, kom den första snön, och sedan dess har vi

108. Om att hitta själslig fokus i sin business med Josefin Dahlberg

För snart sex år sedan gästade Josefin Dahlberg We Are Influencers för första gången. Då var hon modebloggare och bloggen var hennes viktigaste kanal.Nu är Josefin här för tredje gången, idag som entreprenör med sitt spirituella varumärke Oh La Moon…

Vecka 47

Hallå måndag och välkommen ny vecka! Jag sitter på flygplatsen i Övik och väntar på att boarda. Flyget är sent. Men mer om det längre

Vinter 2.0

Hej helgen! Jag sitter på tåget till Stockholm där jag ska hänga ett gäng dagar och jobba, spa:a och prata på en konferens. Solen skiner