Guldknappen igår på Cirkus blev ett riktigt bra kalas! Om man bortser från att sminket rann för att det var så förbannat varmt. Champagnen flödade, Madde var skitsnygg i håret och jag och kollegorna provade coola glasögon i Safilos monter.

Jag har tidigare erkänt att jag aldrig förstått mig på Odd Mollys storhet, men dessa söta 50-talsvippiga kreationer skulle gärna få bo i min garderob.

I övrigt hade Carolina Gynning snyggaste håret (människan är sjukt snygg i verkligheten!), ”Babbsan” hade coolaste kostymen, jag blev lite förvånad över att Cia Jansson och Daniel Lindström satt bakom mig under showen långt uppe på läktaren och inte gräddhyllan på parkett, Ebbas Balenciagaklänning var kvällens färgklick och Camilla Thulin är min stilidol. Och mannen som jag utsett till  min blivande make visade sig vara gay. Go figures. Tillräckligt mycket skvaller Monkis? 😉

På mig hade jag spetstopp och vippkjol från Lindex, skor från Steve Madden och second hand-väska.

Andra bloggar om ,

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Eld och mörker och jättemycket dimma

Det är söndag och Sara och Katta har precis rullat nedför grusvägen från Kvaved och siktat söderut till sina respektive resmål. Jag har haft en

Odlingssäsongen 2022 är igång!

För ett par veckor sedan låg snön fortfarande på marken och nu är det grönt! Det smäller verkligen bara till när våren kommer och jag

Omplanteringssöndag.

För någon helg sedan, när det var vår en liten stund, passade jag och mamma på att plantera om alla blommor som kämpat sig igenom