Idag är jag helt såld på U2. Springer runt och plockar och vrålar ”Beeaaauuutifuuuul DAAAY!”.

Så nu vet ni. Funderar på om jag ska dra på mig solbrillor och ha en egen Halloweenfest som Bono.

PS. Och så laddar jag upp bilder på Silver på Petroom. Visst e hon söt? *stolt kattmamma*

PS2. Och så har jag ätit havregrynsgröt med mammas hemgjorda äppelmos. Lyx.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

109. Om vikten av integritet som influencer med Amilia Stapelfeldt

Du kanske känner igen henne från Big Brother eller hennes video om antivaxxers som gick viral på Instagram härom veckan? Trots detta ärAmilia Stapelfeldtallt annat än van att stå framför kameran.Med en bakgrund som politiskt aktiv …

74. Hanna Wendelbo-Hansson

Hanna Wendelbo-Hansson är designern och formgivaren som, efter att ha klättrat till toppen av karriärstegenpå ett av Sveriges största tapetföretag, hoppade av tjänsten som Creative Director och blev egen företagare med blomsterpill bland tjän…

Hallå Videohjälpen!

Hallå hej vänner! Nu gör jag något så unikt som att LIVEBLOGGA! Alltså det är ju inte supersuperlive utan typ en timme efter bilderna togs

Hur vågar man följa sina drömmar?

Jag fick ett mail med frågan ”Jag undrar bara vad har du säga till någon som är rädd att följa sina drömmar?”. Och jag hade