Att man aldrig lär sig. Du skall hålla dig undan gulligt sliskiga, romantiska komedier när du har hjärtesorg.

Jag är nog den första som lipat till ”Hitch”. I toppen på meritlistan ska den bedriften.

Mitzi har inte kommit hem.

Jag har slösat bort alldeles för mycket av kvällen på bubblorna.

Även när tårarna inte rinner så ligger gråten i bröstet och trycker. Jag saknar C så jag går sönder.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Eld och mörker och jättemycket dimma

Det är söndag och Sara och Katta har precis rullat nedför grusvägen från Kvaved och siktat söderut till sina respektive resmål. Jag har haft en

Bildregn från Stora Influencerpriset

Här kommer äntligen bildbomben från Stora Influencerpriset i fredags! Vi hade tre fotografer på plats och jag fick bilderna levererade först igår kväll, så därför

Vintern kom till Övik

Nu sitter jag på tåget hem medan vintern fladdrar förbi utanför fönstret. När vi kom ut imorse var det HELT kritvitt (igår var gräsmattorna brungröna),