
Så här ser man ut under fötterna när man har spenderat en timme barfota på gymmet, dansande Afrikansk dans. Och det var helt fantastiskt! En fröjd, om inte för ögat, så för både kropp och själ. Musiken, rytmen, rörelserna, pulsen! Efter passet var jag så överpumpad med endorfiner att jag hade kunnat börja störtlipa. Som en nykläckt krokodil.
Om du har ett Satskort, testa det här passet, or be square. Och om du bor i närheten av Nacka Strand, grattis, då får du även underbara Perita som instruktör. Och kanske får du även se mig skutta runt och skaka mitt lekamen. Lyckos.




7 svar
Men gud vad kul det låter. Jag vill också!
Du är så välkommen! Kom å shejka kroppsdelar med mig! 🙂
Åh! Jag ser ett SATC-avsnitt framför mig!
ååå det låter ju as kul!
Jag såg att det finns på mitt lilla lokala Sats också. Måste testa!
Fick köra ett pass på min möhippa, riktigt skoj!!
Vero, kommer du ihåg det, haha 😉
VIVECA:
Jaja, jag med. Jag känner gudinnan i mig! 😉
VERO:
Det ÄR! Häng med!
MIASHOPPING:
Det tycker jag verkligen att du sk!
LINDA L:
Haha, i slöja och prinsesskrona? Naaajs!