Städa på långfredagen, en synd?
Det verkar som att halva bloggosfären har dragit på sig någon form av förkylning eller magsjuka. Jag är helt livrädd för att något litet elakt
Det verkar som att halva bloggosfären har dragit på sig någon form av förkylning eller magsjuka. Jag är helt livrädd för att något litet elakt
Snartåkerjagsnartåkerjagsnartåkerjag!!! Schemat är klart, restauranger är bokade, kläderna tvättas för fullt! Snart bär det av! *fjärilarna i magen har fått spel*
Jag har ett blåmärke på mitt vänstra lår som är ungefär samma storlek som en tennisboll. Och det gör ont. Och jag har ingen som