*spanar på Idol*

Ursäkta mig.. men VAD har Sanna på sig??

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En jul i Övik

Hallå vänner!  Hur mår ni? Hur har er jul varit? Min har varit mysig och sockerchockig, som sig bör. Jag har nästan glömt bort bloggeriet

Tacka gudarna för ögonbrynsfärg

När jag var i Italien nu nyligen så var jag helt osminkad i ungefär 7 dagar av 8. Det var liksom inte lönt att kladda

Månadsrecap: Februari 2023

I februari hade jag sjukt snygga, gröna naglar (med krom såklart) och gjorde en av de roligaste eventen jag gjort i år – Kreatörsdagen! HERRE