*spanar på Idol*
Ursäkta mig.. men VAD har Sanna på sig??
*spanar på Idol*
Ursäkta mig.. men VAD har Sanna på sig??

Hallå vänner! Hur mår ni? Hur har er jul varit? Min har varit mysig och sockerchockig, som sig bör. Jag har nästan glömt bort bloggeriet

I många år var den generella samförståndet i influencerbranschen när det kom till annonsmärkning och betalda samarbeten att det enbart var de inlägg som omfattades

När jag var i Italien nu nyligen så var jag helt osminkad i ungefär 7 dagar av 8. Det var liksom inte lönt att kladda

I februari hade jag sjukt snygga, gröna naglar (med krom såklart) och gjorde en av de roligaste eventen jag gjort i år – Kreatörsdagen! HERRE
3 svar
EXAKT samma sak for genom min hjärna sekunden hon satte foten på scenen.
Topen var helt okej och den kanske hade funkat som klänning, men det där blev liiite för mycket sparkdräkt. Så mycket har 80-talet icke kommit tillbaka.
Haha, tänkte precis likadanr när jag såg hennes utstyrsel :p