061201-markus.jpg

Grattis Markus! Bäste man vann!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Månadsrecap: Februari 2023

I februari hade jag sjukt snygga, gröna naglar (med krom såklart) och gjorde en av de roligaste eventen jag gjort i år – Kreatörsdagen! HERRE

Nyår

2017 – En årskrönika

Gott Nytt År! Det är bara timmar kvar av 2017 och hög tid att summera året! Det har varit ett bergochdalbaneår, minst sagt. Men det

Tre bra saker med mitt liv

Alltså jag är HELT tagen av alla underbara kommentarer på mitt inlägg om att jag flyttar hem till Övik. Fan va fina ni är!! Jag

Doctor Who

Doctor Who Lego

Det var sådana här kvällar jag längtade efter när jag bestämde mig för att flytta tillbaka till Övik i somras. En helt vanlig lördagskväll, mamma