Nu är Lindisen tillbaka i hufvudstaden. Färden ner gick finfint, hon skötte sig exemplariskt, skruttan min!

Ikväll blir det fotboll och lite jobb och morgondagen kommer nog spenderas till 90% av att välja outfit till första jobbdagen på måndag..

Behöver jag tillägga att jag är nervös?

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa: