Är det nån som vet vilken låt som spelas i trailern till treans serie ”The Nine”?
Nått rockballadliknande som går ”It's not ooooveeeer…”.
Mocke bra. Vill ha. Hjälp?
Är det nån som vet vilken låt som spelas i trailern till treans serie ”The Nine”?
Nått rockballadliknande som går ”It's not ooooveeeer…”.
Mocke bra. Vill ha. Hjälp?

Det blåser utav bara den men idag har temperaturen klättrat hela vägen upp till dryga åtta plusgrader och helgen bjöd på sol och vindstilla så

Blir det mer höstigt än äppelfest? Gärna i kombination med krispig luft och gula löv så klart, men äpplen i sig är något som bara

Jag vet att du är mitt uppe i julstöket just nu men jag tänkte ändå börja lite smått med att blicka framåt, en sisådär åtta

Hallå måndag och välkommen ny vecka! Jag sitter på flygplatsen i Övik och väntar på att boarda. Flyget är sent. Men mer om det längre
4 svar
Bandet heter Daughtry. Chris som är sångare var med i förra årets idol i USA. Kom typ femma eller något. Låten spelas lite då och då på MTV här i Europa också nu för tiden 😉 Kan rekommenderas! Daughtry var nämligen min favorit i förra årets american idol =)
En liten rättelse så är Daughtry faktiskt inget band, utan Chris Daughtry är soloartist 🙂 Låten kommer från hans debutalbum ”Daughtry” som har slagit riktigt stort i USA. Hur bra som helst är det!
Åh, tacktacktack! 🙂
Ja Daughtry är underbar bra! Det enda som spelas här hemma just nu 🙂