Lillasyster har skaffat sin första kille. Och storasyster är så glad så glad. En stor dag.

Men såra henne inte för då blire spö.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vårvinter i skogen!

Känner ni? Solen värmer igen. Den värmer faktiskt! Idag tog jag och Leia en lyxpromenad i skogen i 1,5 timme. Hon gick lös och sniffade

71. Josefin & Vanja

Att Josefin Dahlberg och Vanja Wikströms gemensamma podcast ”Josefin & Vanja” är ett resultat av ett ”fuck it, visst vågar jag”-moment är inte direkt någon överraskning. Varje vecka peppar de här bjussiga entreprenörerna med personliga stories och …

En effektiv morgon i sängen

Hallå tisdag! Hur mår ni? Själv har jag jobbat hemma idag och försökt hämta mig efter de senaste veckornas in-i-kaklet-jobb. Jag hade tänkt ta några

Morgondimma

Jag har inte haft så mycket inspiration att fota i sommar. Har drabbats av jämförelsesjukan och fastnat i perfektionshets. Vilket ju leder till ingenting. Det