
Min kollega Kim är gravid i åttonde månaden och stapplar omkring i dessa, något beundransvärt tycker jag. Jag fick prova dem och för att vara H&M-pjucks så var de förvånansvärt sköna, inte så plastiga som skor från H&M brukar vara. Riktigt snyggt med det turkosa fodret och guldig dragkedja. Ok, det är inga Whyred, men för 398 kr (-25% med härlig rabattkod) så är de ju ett riktigt kap!




2 svar
Ett mkt bra substitut tycker jag, väldigt fina! 🙂
underbart snygga skor ((: