Jag och Silver har legat på soffan och sovit, myst och kurerat hela eftermiddagen och nu börjar jag fundera på om lite föda och näring is the way to go. Ingen kattmat finns i skåpet så det får nog bli en liten tripp till Orminge Centrum. Bilder och rapport från gårkvällen kommer, promise!

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Influencers of Sweden - Västernorrland

Mina nya bloggkompisar!

I torsdags satte jag mig i bilen och åkte in till stan lagom till att solen gick ner över Kvavedsjön runt halv fyra. Vi är

En liten bok

Ni som sett videon från igår vet ju redan det här. Ni som inte gjort det får här en rätt rejäl pangbom-nyhet. Jag ska ge

103. Samarbeten som ett proffs med Ellinor Löfgren

Sedan Ellinor Löfgren var gäst i podden förra gången för fyra år sedan har hon hunnit jobba på Facebookbyrå och på influencerbyrå och dessutom förfinat sin egen business.I det här avsnittet delar hon med sig av allt hon lärt sig under de här åren på b…