Jag och Silver har legat på soffan och sovit, myst och kurerat hela eftermiddagen och nu börjar jag fundera på om lite föda och näring is the way to go. Ingen kattmat finns i skåpet så det får nog bli en liten tripp till Orminge Centrum. Bilder och rapport från gårkvällen kommer, promise!

Mina nya bloggkompisar!
I torsdags satte jag mig i bilen och åkte in till stan lagom till att solen gick ner över Kvavedsjön runt halv fyra. Vi är



2 svar
Låter som en myskväll i höstrusket!kramar
Helt okej! 🙂 Kram!