Idag bloggar jag i sann Carrie-anda, sittandes på min säng (madrass på golvet) med laptoppen i knät. Känner mig fruktansvärt häftig och in vogue, men det tar på den gamla ryggen att vara hipp.

Om 10 minuter ska vi till mommo och äta ännu mer julmat. Men innan dess ska vi åka och hämta ut biobiljetter, imorrn blir det Narnia för hela slanten!

Jag mår inte riktigt 100 idag.. känner mig uppstressad och vill mest bara ligga under täcket och gömma mig. Det kryper i kroppen. Piller, någon?

Ett svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vloggvecka Dag 2: Hur fan gör man?!

Vloggveckans andra dag är här och det är ett jädra gnäll. Är det här med vloggvecka för mig eller kommer jag bara bli en stressboll?