Idag är jag sjukt trött. Vaknade mitt i natten och hade ingen aning om var jag var. Huvudet är lite tungt idag. Lite vintungt sådär.

Nu är jag ute på byn med familjen och försöker rodda ihop lite julklappar och sedan ska jag mysa lite med mormor och morfar.

Vad gör ni?

– Bloggat från mobilen

2 svar

  1. Idag äter jag lussebullar tills jag rullar fram. Och slöar framför ”make me a supermodel”. Jag unnar mig detta då jag julstädade lägenheten i 7 timmar (!) igår. Ha en bra jul uppe i Övik (min mors födelsestad).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vintern vaknar

Jag insåg precis att min bok redan finns uppe på Adlibris och Bokus! Visserligen utan varken omslag eller synopsis MEN med ett släppdatum (29 januari,