
Det kom ett mail. Jempa har blivit dokusåpakändis. Hon jobbar för närvarande som fotograf på Robinson och fastnade på bild när Aftonbladet var på plats. Värre jobb skulle man kunna ha. Får jag komma och hälsa på?

Det kom ett mail. Jempa har blivit dokusåpakändis. Hon jobbar för närvarande som fotograf på Robinson och fastnade på bild när Aftonbladet var på plats. Värre jobb skulle man kunna ha. Får jag komma och hälsa på?

Alltså TACK fina ni för alla peppande kommentarer och all kärlek på förra inlägget. Det är så underbart att veta att ni är här och

Äntligen är We Are Influencers tillbaka med en ny säsong! Jag har några riktigt bra gäster på ingång och är SÅ pepp på att få

– Inlägget innehåller annonslänkar – I somras (herregud, den är över på riktigt nu va?) körde jag och Alex på med vår podcast ”Vad fan

Tina Lindahl är kundservicechefen som, när hon flyttade från en blomstrande karriär i Stockholmhem till Örebro, inte kunde få tag i ett jobb. Hennes lösning blev Linked In, en satsning som gjorde henne till egenföretagare med titeln Business …
3 svar
Coolt!!
Det ser inte helt fel ut iaf!
Ja!!! Kom hit och drick paraplydrinkar! Min första lediga dag idag sen vi kom hit…pust! Så vi lever inte bara det glamrösa TV-livet. Men idag ska jag ta en god bok och lägga mig på en brits i solen =) Hoppas det inte är alltför grått hemma! puss.