Planeringsprinsessan

Planeringsprinsessan

Jag hade ju en så bra plan. Sedan fastnade jag i telefon med Petra och så var allt åt skogen. Nu har jag precis hoppat ur duschen och på exakt 38 minuter ska jag hinna klä mig, sätta på ansiktet och äta. Det är taaajt. Sedan ska jag möte upp Li och gå på teater, det blir ”Allt om min mamma” på Stadsteatern och sedan en drink eller två.

Bara 36 mins kvar, nu blire hurry curry!

4 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Mål för entreprenören och lifvet 2019

Jag vet att du är mitt uppe i julstöket just nu men jag tänkte ändå börja lite smått med att blicka framåt, en sisådär åtta

Glad midsommar!

Kikar bara in en snabbis för att säga GLAD MIDSOMMAR!  Jag firar denna livets högtid ute på Sandvikens fiskeläge på Ulvön. Just nu sitter vi