Jag hade ju en så bra plan. Sedan fastnade jag i telefon med Petra och så var allt åt skogen. Nu har jag precis hoppat ur duschen och på exakt 38 minuter ska jag hinna klä mig, sätta på ansiktet och äta. Det är taaajt. Sedan ska jag möte upp Li och gå på teater, det blir ”Allt om min mamma” på Stadsteatern och sedan en drink eller två.
Bara 36 mins kvar, nu blire hurry curry!




4 svar
Skynda, skynda! 😉
Svar: Ja jag undrar också om priset motsvarar kvaliteten..? Paljettklänningen på Haléns alltså…
Och vad kul att gå på teater förresten 🙂 Hoppas ni fick trevligt!
Hoppas du hann i tid !