Usch, jag börjar redan bli less på mocka. Det är ungefär som när man vill kräkas på den där låten som spelas 10 gånger i timmen på Radio Rix.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kommunikatörsdagen

Kommunikatörsdagen i Karlstad!

De senaste dagarna har mitt humör sväng kraftigt, från uppgivenhet till eufori till sorg och hopp. Jag blir alldeles matt bara av svängarna (och det

Sommarfredag i Stockholm

Hello world! Idag hänger jag i Göteborg och pratar på ”Världens farligaste möte” på Liseberg. Jag och Sanna gick ut på stan och käkade när

Klänningsfeeling!

I tisdags fick jag feeling för klänning! Det var ett tag sedan jag fick det nu – och ännu längre sedan jag bjöd på någon