Usch, jag börjar redan bli less på mocka. Det är ungefär som när man vill kräkas på den där låten som spelas 10 gånger i timmen på Radio Rix.

Kommunikatörsdagen i Karlstad!
De senaste dagarna har mitt humör sväng kraftigt, från uppgivenhet till eufori till sorg och hopp. Jag blir alldeles matt bara av svängarna (och det



2 svar
Hmmm, måste ha missat den…
Och jag som inte ens gillade mocka från början