Fattar ni, det har legat en kexchoklad (go' å gla') i mitt kylskåp i säkert två veckor, och jag har inte ens så mycket som sniffat på den! Am I good or am I good or am I good?

5 svar

  1. LINDA K:
    Slänga perfectly fine kexchoklad? ÄR du redan galen?? 😉

    LINDA:
    Varför säger alla så? Jag testar min karaktär. 😉

    FREE FASHION PIA:
    Det beror på vad man menar, jag har gått över till Viktväktarna vilket funkar finfint. LCHF var tyvärr inte för mig.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hej januari du är fin och stormig

Alltså det här med ny bloggdesign gör ju under för bloggpeppen! Helt plötsligt går jag omkring och funderar på blogginlägg jag vill skriva och bilder

Vad är på tapeten?

ÄNTLIGEN! Jag har fått mitt vardagsrum tillbaka! Om du har hängt med sedan jag flyttade in i mitt alldeles egna hus i somras så vet

Bokredigeringshelg

Åh hej och hå! Jag skulle göra så mycket den här helgen men har bara suttit precis här vid datorn från morgon till kväll och