Fattar ni, det har legat en kexchoklad (go' å gla') i mitt kylskåp i säkert två veckor, och jag har inte ens så mycket som sniffat på den! Am I good or am I good or am I good?

Hej januari du är fin och stormig
Alltså det här med ny bloggdesign gör ju under för bloggpeppen! Helt plötsligt går jag omkring och funderar på blogginlägg jag vill skriva och bilder



5 svar
crazy! släng den innan du blir galen 😀
Herregud! Är du galen kvinna?!
Går det bra med kosten? Maila gärna mig igen, om du har lust! Fattar inte varför jag inte fick ditt mail förut…
LINDA K:
Slänga perfectly fine kexchoklad? ÄR du redan galen?? 😉
LINDA:
Varför säger alla så? Jag testar min karaktär. 😉
FREE FASHION PIA:
Det beror på vad man menar, jag har gått över till Viktväktarna vilket funkar finfint. LCHF var tyvärr inte för mig.
Inte ens sniffat på kexchokladen? Wow! Bra att du har funnit det som är rätt metod för dig 😀