Tack ni underbara tjejer som gjorde mig sällskap på Story Hotel igår för min födelsedagsmiddag. En superkväll med mina kära vänner. God mat, gott vin, härligt sällskap och fina presenter. Vad mer kan en flicka önska sig?





'

Tack ni underbara tjejer som gjorde mig sällskap på Story Hotel igår för min födelsedagsmiddag. En superkväll med mina kära vänner. God mat, gott vin, härligt sällskap och fina presenter. Vad mer kan en flicka önska sig?





'


För ett par veckor sedan låg snön fortfarande på marken och nu är det grönt! Det smäller verkligen bara till när våren kommer och jag

Den här påsken kom verkligen våren på riktigt! Det ligger fortfarande en hel del snö kvar i skogen men värmen börjar smyga på och man

God fortsättning! Förra julen var jag ju sjuk i Covid så i år bestämde jag att vi skulle slå på stort och ha julklappar igen!

Det är numera officiellt – juni är min favoritmånad. Det här är något jag kommit fram till sedan jag flyttade hem till Norrland, i Stockholm
3 svar
Tack själv vännen, supermysigt! Ha så skoj i Götet nu. Kram
Tack själv, jag hade det kalasbra! Och skönt att man inte fastnade på något foto. 😉 Ha det så kul nu, kram!
Blä för dumma mig som missade att gratta :S SÅ grattis i efterskott! Ska kolla om jag kunde komma på ditt party! Puss