Tack ni underbara tjejer som gjorde mig sällskap på Story Hotel igår för min födelsedagsmiddag. En superkväll med mina kära vänner. God mat, gott vin, härligt sällskap och fina presenter. Vad mer kan en flicka önska sig?

090401-story-06

090401-story-05

090401-story-04

090401-story-03

090401-story-07

090401-story-02'

090401-story-01

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Odlingssäsongen 2022 är igång!

För ett par veckor sedan låg snön fortfarande på marken och nu är det grönt! Det smäller verkligen bara till när våren kommer och jag

Till nya traditioner

God fortsättning! Förra julen var jag ju sjuk i Covid så i år bestämde jag att vi skulle slå på stort och ha julklappar igen!

Ja det var en massa kvällar i juni

Det är numera officiellt – juni är min favoritmånad. Det här är något jag kommit fram till sedan jag flyttade hem till Norrland, i Stockholm