Madde gick från en mobil anno 93 direkt till en iphone. Som hon nu försöker lära sig. Med ett glas vin i andra handen. Utmärkt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vecka sex med starkt selfiegame

Ikväll stänger Social Brand Lab och det känns som jag sprungit ett marathon. Ett SJUKT roligt marathon men det var långt och jag är trött.

Sådden är i jorden

För två veckor sedan sådde jag de första fröna i min alldeles egna köksträdgård. Fyrtio bast hann jag bli men äntligen har jag en egen

110. Om att spräcka sitt eget glastak med Sofia Ståhl

Sofia ”PT-Fia” Ståhl är tillbaka som gäst i We Are Influencers för första gången sedan 2015. Sedan hennes förra besök, då hon precis kommit ur en utmattning och bara var i starten av sitt entreprenörskap har mycket hänt.Fia kan idag kalla sig bland …