Skulle precis ringa min chef och utan att ens tänka slog jag mitt ex telefonnummer istället. Jag fann mig innan det började ringa, men det hade kunnat blivit lite jobbigt. Vad skulle jag sagt? ”Oj, jag ringde fel..?”

Lite onsdagsspänning, sådär.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vlog: En jävligt slirig helg i husbilen

Om ni följer mig på Insta stories (gör det!) så har ni sett att jag hängt i Sundsvall i helgen (eller någonstans i skogen utanför)

Nyår

En nyårsafton i Eldsmark

2020. Välkommen du nya decennium! Två dagar in i det nya året och allt känns precis som vanligt. Konstigt va? Är det bara jag som

Nyhetsmorgon

Datasaker på nyhetsmorgon

Hej hörrni! Imorse var en spännande morgon (och en tidig sådan) – jag var nämligen med på Nyhetsmorgon och pratade om min bok – ”Yrke: