3-1 till Tre Kronor. Nu borde jag väl kunna gå och lägga mig och vara lugn?

Jag som inte ens gillar sport.

2 svar

  1. Jag blir ofrivilligt upptrissad när det vaknas EM,VM,OS och gud vet vad inom både fotboll och hockey. Med så många soortgalna-killar under ett och samma tak så har jag liksom inget annat val..just nu har jag tom. ofrivillg koll på Champions Leauge!:) Sov sött nu du..3-1 var inte dåligt! Kram

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

74. Hanna Wendelbo-Hansson

Hanna Wendelbo-Hansson är designern och formgivaren som, efter att ha klättrat till toppen av karriärstegenpå ett av Sveriges största tapetföretag, hoppade av tjänsten som Creative Director och blev egen företagare med blomsterpill bland tjän…

Vinbär

Nu börjar det bli på riktigt

Imorgon är det exakt två månader sedan flyttlasset gick från Stockholm hem till Övik. Första veckan i augusti har snart gått, det blåser storm utanför

Vinter 2.0

Hej helgen! Jag sitter på tåget till Stockholm där jag ska hänga ett gäng dagar och jobba, spa:a och prata på en konferens. Solen skiner