Klockan har passerat åtta och nu står jag inför ännu en premiär i mitt liv. Köttfärslimpan.

Aldrig gjort en, men efter en 15 minuters förklaring av C's mamma i telefon så står vi nu redo att ta an oss utmaningen.

Önska oss lycka till.

*Beethovens ödessymfoni gnolar i bakgrunden*

UPDATE #1

060516.jpg

Det är köttfärs. Och det ser ut som en limpa. So far so good.

UPDATE #2

060516-02.jpg

Inte vidbränd, luktar gott. Bådar smaskens!

UPDATE #3

Kanongott, kunde varit lite fastare, men jag tror bestämt att vi lyckades! *high five*

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Kungsträdgården

Nu blommar det!

De är här! Det sannaste av sanna vårtecken – körsbärsträden i Kungsträdgården blommar! Ryktet har florerat ett par dagar om att de mytomspunna rosa blommorna

En promenad på havet

De flesta vinterdagar försvinner i ett virrvarr av kalla tår, snoriga näsor och mörker. Men sedan finns det de där dagarna då man faktiskt tar

OOTD: Mermaid

Klänning – Lindex | Location – Oneglia, Italien Tjenamors! Idag är det fredag och jag varit i Övik i precis drygt en vecka. Eller Övik