Följande scen utspelade sig igår utanför Harrys i rökrutan.

Marie: Varför får man hylleficka.. jag menar fyllehicka? *HIIICK*

*vilt asgarvande utbryter*

Marie: Nä, allvarligt, varför får man hyllefi.. *HIIIIICK*

Rökpauserna var nog de roligaste stunderna på hela kvällen. Och så självklart den medelålders mannen som fem över två, i kön till garderoben, tittade lite sådär äckelsexigt på mig och putade med läpparna samtidigt som han gav mig sin bästa (värsta) sängkammarblick. Now that's HAWT. *kräks*

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

En tisdag-onsdag i London

Jag var ju till London ett par dagar förra veckan och tänkte vi skulle kika lite närmare på det. Jag anlände in till London ganska

November – kommer du ihåg mig?

I november började solen sjunka längre och längre ner mot horisonten och tog sig knappt ovanför trädtopparna i slutet. En morgon åt jag frukost med

68. Moa DeBruin/Spiderchick

Moa DeBruin, mer känd som ”SpiderChick”, har bloggat i 11 år och blev nominerad till Årets Veteran vid första upplagan av Stora Influencerpriset. Hon beskriver sig själv som en humor- och familjeblogg och är faktiskt en av våra mest önskade p…