Idag blir det till å spänna biceps. Jag ska agera flytthjälp till far. Jag har fått för mig att jag är hyffsat stark. Upp till bevis! Om inte annat blir det ett helt gratis träningspass. Där träningsvärk imorgon ingår.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gravidfotografering med syrran

Idag fyller min älskade lilla systerson Vilmer 3 veckor och det tycker jag vi firar genom att titta på några bilder jag tog på syrran