091216-klipp

Lugg är jättesnyggt. När den är välansad. Min ser just nu mer ut som en övervuxen häck. Som tur är så har man ju privatfrisör som gör hembesök. Ännu mer tur är det att frisören är mysig och snäll och cool. Det blir så mycket trevligare att bli saxad då.

Så nu ska jag laga kassler- och potatisgratäng och bli klippt. En kombination så god som någon.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Gravid vecka för vecka

Gravid vecka för vecka – avsnitt åtta

Det här är nog den läskigaste videon jag spelat in hittills för Gravid vecka för vecka. Ensamhet är jobbigt att prata om, speciellt när hoppet

Jag och Mumin

Say that you remember dancing in September

Vi är på upploppet av november och då kanske det är läge att summera september? Ja det gör vi! Första fredagen i september var jag