Ontihjärtatågråtihalsen-igen

Ontihjärtatågråtihalsen-igen

Fanfanfan.

Varför var jag tvungen att logga in på MSN? C är inloggad. Han som nästan aldrig är inloggad. Och jag måste hålla mig i skinnet. Hålla mig borta. Fanfanfan. Vill krama. Vill säga hej. Vill pussa. Vill fråga hur det är. Vill älska. Vill bli älskad igen.

Nej. Han känner sig pressad. Jagad. Inte pressa. Inte jaga.

”Drar till Visby på söndag.” Där kom illamåendet igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Örnsköldviks Allehanda Linda Hörnfeldt

Allehanda på besök

Förra veckan var Izabelle från lokaltidningen Örnsköldsviks Allehanda och hälsade på i Kvaved! Jag fick ett sms dagen innan om att de ville göra ett

Godmorgon nyårsafton!

Årets sista dag är här. Jag har känt mig sjukt stressad den senaste veckan, jag känner mig inte klar med 2017. Jag har inte skrivit

Kom och träffa mig på bokmässan!

Nästa vecka kommer gå ner i historien på min bucket list – jag ska nämligen närvara på Bokmässan i egenskap av FÖRFATTARE! Det är så

86. Sökmotoroptimering och styrkan i bloggen med Jennifer Sandström

I det här avsnittet tar jag ett snack med SEO-drottningen Jennifer Sandström. Vi pratar om bloggen och vad som krävs för att den ska bli framgångsrik. Jennifer berättar också vad du ska tänka på när du vill sökmotoroptimera din blogg, hur viktigt det ä…