Ontihjärtatågråtihalsen-igen

Ontihjärtatågråtihalsen-igen

Fanfanfan.

Varför var jag tvungen att logga in på MSN? C är inloggad. Han som nästan aldrig är inloggad. Och jag måste hålla mig i skinnet. Hålla mig borta. Fanfanfan. Vill krama. Vill säga hej. Vill pussa. Vill fråga hur det är. Vill älska. Vill bli älskad igen.

Nej. Han känner sig pressad. Jagad. Inte pressa. Inte jaga.

”Drar till Visby på söndag.” Där kom illamåendet igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Urban Decay Naked

Naked

Kan man få jetlag av en timmas tidsskillnad? För jag tror att jag har det. Kom hem från Finland tidigare idag och är så in

VLOG: 25 loppisar på 5 timmar

En onsdag i Norrland då man åker på loppisrunda i Gideå och klämmer in 25 loppisar på 5 timmar. Det går men det innebär en

Julvideo

Fyra dagar av jul, fyllda med mys, fina vänner, julklappar och ett stycke grankapning. Allt förpackat i en fin liten video med snöre runt! Prenumerera