Alla Hjärtans Dag

Alla Hjärtans Dag

Idag är det exakt två år sedan jag och C satt på Gothia Hotel i Göteborg, åt svindyr räkmacka och sa ”ska vi göra det här officiellt nu eller?” när vi hade delat säng i ca 1 månad. Och på den vägen är det! 🙂 Nu har vi ätit hyffsat pricey plankstek och druckit en flaska Chianti till det på Oliven här i Bårre. Minst lika bra. Och så här söta är vi:

Firade gjorde jag iklädd:
Klänning – Mexx
Väst – Vero Moda
Scarf – Mexx
Väska – Mexx
Stövlar – Betty Blue

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ljusets energi

Härom dagen lovade vädergudarna sol och efter mitt solnedgångsfail förra veckan sökte jag revansch. Så jag ställde väckarklockan, packade ihop kamera och stativ och åkte

Ruckelrunda

Sara blev rastlös. ”Jag vill ut och köra bil!”. Jag hade sett ett hus i Sörgissjö som precis kommit upp på Hemnet och tänkte att

Clubhouse betalprogram

Vill du tjäna pengar på Clubhouse?

Vill du tjäna pengar på Clubhouse? I ett blogginlägg igår meddelade Clubhouse att man nu sjösätter sitt första betalprogram. Tillsammans med betaltjänsten Stripe ska man