Nu är lägenheten representativ igen, bara dammsugningen kvar. Dammsuga är nog det tråkigaste hushållsarbetet som finns. Värre än diskning. Då är det illa.

När jag är klar med städningen så ska jag nog ta mig en sväng runt sjön innan jag börjar piffa till mig inför kvällens kalajs hos födelsedagsbarnet Emma. Det lutar åt 50-tals stil med svart/vitt, prickar och uppsatt hår. Jag ligger och väger mellan svart wrap eller svarta cityshorts och prickigt linne. Vad tror ni party people?

Nu ska jag äta en apelsin, måste hålla förbränningen på en någorlunda nivå. Sedan blir det (förhoppningsvis) våfflor!!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

105. Om att lyckas online med en liten publik med Lilly Norfeldt

I avsnitt 105 träffar jag Lilly Norfeldt som driver Sveriges största hundträningsblogg under titeln ”Hundtränar-Lilly” med målet att sprida kunskap inom ämnet hund och inspirera till enkel hundträning.Lilly är utbildad hundinstruktör och h…

Tips från Influencercoachen - episod 5

Vad är en microinfluencer?

Vad är en microinfluencer egentligen? I det senaste avsnittet av min videoserie ”Tips från Influencercoachen” reder jag ut både det här hypade begreppet och förklarar

Vad ska man tro på?

Innan sommaren var jag på begravning. Det var min mammas farbror som gått bort efter en längre tids sjukdom så dödsfallet var inte oväntat. Jag