Blåsa kallt och ont i öronen

Blåsa kallt och ont i öronen

Solen och det vackra vädret som igår hedrade min promenad var idag ett minne blott. Istället så blåste det så in i vassen när jag gick runt sjön. Kanske får skylla sig själv när man går runt en SJÖ som är igenfrusen och det är minusgrader. Öppna landskap någon? Men jag blev iaf ca 3300 steg rikare på min sprillans nya stegräknare! 🙂

Aj ont i öronen (jo, jag hade mössa).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

8 bilder runt vecka 8

Idag är det den 21 februari och vi är precis en vecka ifrån att lämna även februari till handlingarna. Galet hur fort tiden går just

60. Maria Soxbo/Husligheter

Maria Soxbo är journalist och sedan ett decennium tillbaka bloggare på husligheter.se. Maria har varit i centrum av bloggosfären sedan sin tid som chefredaktör för Modette för 10 år sedan och har även skrivit en bok om modebloggsfenomenet, ”Dagens…

Gravid vecka för vecka

En helt ny resa – Gravid vecka för vecka!

Idag har jag en ruskigt spännande nyhet att berätta – jag ska nämligen vara med i YouTube-kanalen Gravid vecka för vecka! På den kanalen delar