Blåsa kallt och ont i öronen

Blåsa kallt och ont i öronen

Solen och det vackra vädret som igår hedrade min promenad var idag ett minne blott. Istället så blåste det så in i vassen när jag gick runt sjön. Kanske får skylla sig själv när man går runt en SJÖ som är igenfrusen och det är minusgrader. Öppna landskap någon? Men jag blev iaf ca 3300 steg rikare på min sprillans nya stegräknare! 🙂

Aj ont i öronen (jo, jag hade mössa).

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Sommarbucketlist

Sommaren peakar tydligen just nu (ska 18 grader vara peaken, really?!) och jag känner att det är hög tid att knåpa ihop en bucketlist över

En höstjacka på torsdagen

Jag har köpt en höstjacka! Jag älskar den. Och Jonas tog så fina bilder på mig i den härom dagen. Därför kände jag att den

Tre bra saker med mitt liv

Alltså jag är HELT tagen av alla underbara kommentarer på mitt inlägg om att jag flyttar hem till Övik. Fan va fina ni är!! Jag

Landat på landet

Hallå kompisar! Igår var min första ”riktiga” måndag i mitt nya hem, i Kvaved där jag ska bo ett tag framöver, tills jag hittar en