Campari + filmfestivalen = L’Oréal?

Campari + filmfestivalen = L’Oréal?

Man skulle kunna säga att Campari sponsrar filmfestivalen. Eller så kan helt enkelt visa det med de här bilderna.

Jenny gillar Campari. I glaset och på väggen. Hon är till och med Campari-röd. Eller julröd. Vilket som. Campari är lite för bittert för min smak. Tror ni att man hamnar på min blogg om man googlar på Campari?

L'Oréal är också sponsor. Av dem fick man goodiebag med hårspray och ögonkräm. Glammigt så det förslår. L'Oréal L'Oréal L'Oréal L'Oréal. Så, nu hittar man bloggen om man googlar på L'Oréal med.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Hoppbild på Skotertur

Skotertur på fjället

Måndag i Stockholm och jag drömmer mig tillbaka till Åre, Winter Workation och en helt annan måndag för två veckor sedan då Åreguiderna tog med

VLOG: Faux new year

Om man vill slippa pressen av nyår, samt få ihop ett gäng som ska åt olika håll på nyårsafton, då kan man helt enkelt fira

Vintern kom till Övik

Nu sitter jag på tåget hem medan vintern fladdrar förbi utanför fönstret. När vi kom ut imorse var det HELT kritvitt (igår var gräsmattorna brungröna),

Depp vs Heard

Depp vs Heard

Sällan tidigare har en rättegång orsakat sådant rabalder som denna. Filmstjärnor har ju den effekten. Alla har en åsikt – även de som knappt sett