
Man skulle kunna säga att Campari sponsrar filmfestivalen. Eller så kan helt enkelt visa det med de här bilderna.
Jenny gillar Campari. I glaset och på väggen. Hon är till och med Campari-röd. Eller julröd. Vilket som. Campari är lite för bittert för min smak. Tror ni att man hamnar på min blogg om man googlar på Campari?
L'Oréal är också sponsor. Av dem fick man goodiebag med hårspray och ögonkräm. Glammigt så det förslår. L'Oréal L'Oréal L'Oréal L'Oréal. Så, nu hittar man bloggen om man googlar på L'Oréal med.




2 svar
Försöker du ragga läsare som googlar dessa två varunamn?
Jag försöker vara lite rolig och ironisk. Det gick dock tydligen inte hem. 😉