060728 - Outfit

Så här ser Lindisen ut idag. Jag ser ju riktigt brun ut! 🙂

Top – Gina Tricot
Kjol – Gina Tricot
Halsband – Urban Outfitters
Örhängen – H&M?

Vad ska man ta sig för i helgen då? Djävulen och ängeln på axlarna tampas som bara den.

3 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Vintern kom till Sthlm

Vilken lycka! Ni som följer mig på Instagram stories såg kanske hur jag lycklig som ett litet barn nynnade ”vi se det snöar” när jag

Vinbär

Nu börjar det bli på riktigt

Imorgon är det exakt två månader sedan flyttlasset gick från Stockholm hem till Övik. Första veckan i augusti har snart gått, det blåser storm utanför

Tomater, Skuleskogen och snö

För ungefär ett halvår sedan skaffade jag appen Avanza och började utforska det här med att investera/spara i aktier och fonder. Detta har jag helt

The Box

I fredags hoppade jag i en bil med Caroline och tog sikte på Linköping. Vi skulle nämligen ha en medlemsträff där med Influencers of Sweden!