
Vintern kom till Sthlm
Vilken lycka! Ni som följer mig på Instagram stories såg kanske hur jag lycklig som ett litet barn nynnade ”vi se det snöar” när jag

Vilken lycka! Ni som följer mig på Instagram stories såg kanske hur jag lycklig som ett litet barn nynnade ”vi se det snöar” när jag

Imorgon är det exakt två månader sedan flyttlasset gick från Stockholm hem till Övik. Första veckan i augusti har snart gått, det blåser storm utanför

För ungefär ett halvår sedan skaffade jag appen Avanza och började utforska det här med att investera/spara i aktier och fonder. Detta har jag helt

I fredags hoppade jag i en bil med Caroline och tog sikte på Linköping. Vi skulle nämligen ha en medlemsträff där med Influencers of Sweden!
3 svar
gå ut med mig….*Smile* vi kan behöva det…lovar dig att det blir kul *blink*
Haha! Låter som en plan!
Jättesnyggt!!! 🙂
Gillar din make up!!