Ifall det är någon som för anteckningar:

– Jag satte koreografin idag på DansAerobics-passet vilket gjorde att det blev riktigt jävla svettigt! We likey!

– Halsbrännan ger inte med sig! Vad hette den där magkatarrsmedicinen kollegan rekommenderade nu igen?

– Jag saknar min familj redan! Eller.. det gjorde jag redan när de gick utanför dörren och jag stod i fönstret och såg dem åka iväg. Kan de inte bo i min garderob så jag kan plocka fram dem när som helst?

– Min mamma är världens bästa. Snällast och bäst och otroligt generös. Älskar dig mammsen!

– Lasagne är gott.

2 svar

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Ett lite osammanhängande blogginlägg

Vet du. Jag har tänkt varenda dag sedan i onsdags (då jag sist bloggade) att jag ska blogga. Men jag har känt sån prestationsångest inför

Eld och mörker och jättemycket dimma

Det är söndag och Sara och Katta har precis rullat nedför grusvägen från Kvaved och siktat söderut till sina respektive resmål. Jag har haft en

En annorlunda jul

Inget är som vanligt i år men jul blev det ju ändå! Och även fast jag skulle spendera den i stort sett helt själv så