Jag har en riktig fuldag idag. Skitigt hår, glåmig hy, det märks att röda veckan är på intåg. Och dessutom har jag fått en FINNE! Jag får aldrig finnar! Och denna har placerat sig strategiskt mitt på hakan. Inte i pannan där den nu skulle kunna döljas av min nyklippta lugg, utan helt öppet på min oskyddade haka. Jag kladdade på lite av min cover all mix imorse, utan några större framgångar. Orkade inte med hela foundation-primer-puder historien idag.

Märks det att humöret inte är på topp? Mjeh.. det finns annat att lägga sin energi på än finnar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Du kanske också är sugen på att läsa:

Angeliqa

Sedan jag förra veckan fick reda på att Angeliqa inte finns längre har jag befunnit mig som i ett vacuum. Det känns som att allt

2021 – en årskrönika

God fortsättning! Jag började göra en årskrönika likt förra årets men eftersom bloggandet varit lite bristfälligt i år och det därför var svårt att få

Happy friyay!

Hallå go vänner! Idag är det fredag och det har regnat hela dagen så jag har suttit hemma vid skrivbordet, haft back-to-back interna telefonmöten och

OOTD: London calling

Jumpsuit – River Island / Skor – River Island / Väska – Ulrika / Badge – Influencer Marketing Hub Conference   Så här såg jag